Starterslabo

Online workshop: Hoe maak ik van mijn bedrijf een sterk merk?

 

De verschillende onderdelen van een merkidentiteit - visueel of verbaal - zijn niet alleen ontworpen om er mooi uit te zien. Wanneer wel, is dat meestal ook niet genoeg om een sterk merk te creëren ...

Dat is wat er op het spel staat wanneer je begint met het vormgeven van je merk: Bouw je een systeem dat je klant op een betekenisvolle manier met je bedrijf verbindt? Of, zal het er enkel mooi uitzien, maar er niet in slagen die diepere verbinding tot stand te brengen?

Om een bedrijf te transformeren naar een geliefd en herkenbaar merk begin je met merk-strategie, en dat is een vak apart. In deze online workshop op 9 juni neemt Robin CK je mee doorheen de 6 fundamenten voor het bouwen van een sterk merk. Je ziet inspirerende voorbeelden, betrouwbare theorie en krijgt oefeningen waar je zelf direct mee aan de slag kan om van jouw bedrijf een sterk merk te maken.


Over de lesgever

Robin Carlo Kuijpers is merkstrateeg en marketeer bij Lex & Turner, een niche branding agentschap in Hasselt. Hij is brandmanager van zijn eigen schoenmerk Lennertson. Robin is gast-professor bij UCLL en krijg vooral voldoening uit het helpen van anderen met bruikbare inzichten.


Praktisch?

Locatie: Digitaal (link wordt toegestuurd na inschrijving)

Uur: 19u00

Kostprijs : € 65 via overschrijving naar BE71 5230 8021 8469 op naam van Starterslabo met vermelding van JOUW NAAM + Sterk Merk (of via voucher Jumpstarters).

Je inschrijving is bevestigd wanneer wij jouw betaling (of jouw voucher) ontvangen hebben.

Wens je een factuur te ontvangen? Bezorg ons je facturatiegegevens bij je inschrijving.

Robin Carlo Kuijpers
Robin Carlo Kuijpers

Deze workshop is het eerste deel uit een 2-delig aanbod. Schrijf je ook in voor de vervolgworkshop ‘Wat is de juiste marketingstrategie voor mijn merk?.

Stebo vzw

Windekestraat 1, 3600 Genk

089 32 95 30

Stebo vzw
Windekestraat 1, 3600 Genk

Tel: 089 32 95 30
info@stebo.be