Voor wie?
Voor huurders die vragen hebben over kwaliteitsvol huren, zoals:
- Voldoet mijn woning wel aan de kwaliteitsvoorwaarden?
- Wat zijn mogelijke gevolgen als mijn woning ongeschikt of onbewoonbaar verklaard werd?
- Mijn woning is onbewoonbaar verklaard, hoe verloopt zo een procedure?
Is de kwaliteit van de woning die je huurt niet goed, en wil je dit direct melden? Wend je dan tot de balie huisvesting van je eigen gemeente.
Voordelen
- Neutraal: we luisteren naar je vraag, en beoordelen de situatie ter plaatse. We zetten dit om in objectieve adviezen.
- Expertise: onze adviseurs zijn op de hoogte van de toepasselijke regelgeving en de bouwpraktijk.
Hoe?
Maak een afspraak voor technisch advies. Wij komen langs en bekijken de situatie ter plaatse.
Kom langs op het woonenergieloket voor advies over premies, algemene kwaliteitsnormen en -voorwaarden, en verhuur aan de woonmaatschappij.
Staat je eigen gemeente niet in de lijst? Heb je vragen rond energie (besparen, energiezuinig renoveren, leningen, ...)?
Wij helpen je graag verder via onze (digitale) woonenergieloketten van het Energiehuis Limburg.
Nog vragen?
Geen probleem